Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • kieb

    dat is allemaal veel te ver gedacht. Hier is een team van te maken, simpel zat.

  • kieb

    Als je dan er echt over door gaat is dat mij ook best hoor, maar “je zelf” hoort NIET aan elkaar!!!

  • REDNECK

    (tu)

  • REDNECK

    Wat ik idd al dacht, je gaat niet.

    En dat heeft trouwens niets met een “grotere” supporter zijn te maken, maar wel met een verschil in beleving. Als Feyenoord verliest denk jij, “ach, volgende keer beter”….je hebt er nauwelijks gevoel bij.

    Als het mij niets zou doen dan zou ik niet “zeiken”.

    Het grappige is dat mij juist weleens verweten is dat ik altijd alles door een Feyenoord-bril zie en Feyenoord in alles het beste vind……ik heb dat altijd ontkent en de reden is omdat ik het zeg als iets goed is, maar OOK als het slecht is. Hetzelfde geldt voor Van Geel…..ik heb hem juist veel geprezen hier, maar ook als jij het overduidelijk slecht doet dan zeg ik dat.

    Mensen die denken dat je geen kritiek mag hebben want dan ben je geen echte suppoter, het tegenovergestelde is juist waar.

    Aan naieve ja-knikkers heeft de club helemaal niets.

    Het mooiste is nog dat je zelf denkt dat je het allemaal hebt uitgevonden, terwijl steeds meer prikkers zien hoe “dom” je juist zelf bent.

    Mede-prikkers, mede-Feyenoord-fans, journalisten, analisten, (ex)-Feyenoord-spelers-trainers zien het allemaal verkeerd (en dan vergeten we de slechte sportieve resultaten ook nog eens)…….alleen de grote kieb heeft er echt kijk op.

    Eigenlijk ben je gewoon zeer lachwekkend……(:D

  • REDNECK

    En inzet en beleving……

  • REDNECK

    Vergeet je andere handelsmerk niet, je domme antwoorden…….(tu)

  • kieb

    wat heb jij veel woorden nodig om niets te zeggen.

  • kieb

    :D:D:D

  • REDNECK

    Heb je weer geen antwoord, clown? (:D

  • rudi

    Leuk zo'n topic voor 2 personen ! (knipoog)