Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • kieb

    ik heb hem nog nooit in de mickey mouse competitie aan de gang gezien en een oefenwedstrijdje zegt me ook nog niets. Zeker omdat ik het zelf niet gezien heb. Jij wel?

    Ik heb dus niet gezien wat hij kan, dus nogmaals: ik veroordeel hem nog niet.

    Ik beoordeel hem pas als ik hem zelf minuten heb zien maken.

  • REDNECK

    Voor alle duidelijkheid……ik hoop uiteraard van harte dat hij de sterren v/d hemel gaat spelen, maar ik geloof er alleen niet in!

    Van Hanegem heeft hem wel zien spelen en ik schat zo in dat hij wel een beetje kan beoordelen of een speler wat kan……

  • Daniel

    Ik heb Jong Oranje nu ook 2 keer gezien en die kunnen er ook niets van. Toch spelen de meeste in het 1e van hun club.

  • REDNECK

    Nou, dat geeft veel hoop dan……:(

  • Den

    Zoveel geks zegt hij toch niet?

    Hij gelooft niet in titelkansen. Dat lijkt me geen schandaal. Hij zag Kazim in een oefenwedstrijd en dat vond hij ook niks.

  • kieb

    Je ziet zijn irritatie. Alleen al door te zeggen beertje Colargol verraad hij zijn rancune. Het opnoemen van spelers was eigenlijk nog het toppunt.

    Makkelijk scoren allemaal achteraf. Maar een “ functie” durft hij niet aan. Helemaal al geen verantwoordelijkheid.

    Hij gaf zelf al aan dat feyenoord altijd om de titel moet meedoen. Als alleen van Geel het nu zegt, dan moet hij tegendraads gaan doen.

    Blij dat deze ouwe zuurpruim niets te vertellen heeft bij de club.

  • Den

    Hij had natuurlijk nooit verantwoordelijkheid gekregen dus om dat te zeggen is flauw. Daarom is hij natuurlijk ook gefrustreerd.

    Maar los daarvan: het niet netjes omgaan met Mulder, het gedoe met die spits, Boulahrouz, Kazim: daarvan kun je niet zeggen dat hij onzin praat.

  • TTV

    REDNECK Schreef:

    ——————————————————-

    > Sloeg de spijker een aantal keer aardig op zijn

    > kop in dit interview! (tu)

    Echt een uitstekend interview waar geen woord van gelogen is……(tu)

  • kieb

    Met mulder is het idd niet netjes gegaan. Tenminste van Geel had dit zo in de media niet moeten zeggen. Dat hij het in de kleedkamer pas hoorde dat is helaas een samenloop van omstandigheden. Het was allemaal vers van de pers. Van Geel zat volgens mij op de tribune nog de afspraken te maken. Als het anders had gekund, dan was het ook wel anders gegaan waarschijnlijk.

    Het gedoe met de spits kan ik inmiddels begrijpen. Mede door te kijken naar ajax en psv. Feyenoord kon niet meekomen met psv om de jong. Het salaris is niet te betalen. Ook ajax krijgt het niet voor elkaar om een fatsoenlijke spits te halen. Ook al hebben ze geld. Gaan ze in de richting van 15 miljoen zitten kijken, dan zit je al met spelers die te goed zijn en een hoger salaris willen hebben als dat ze kunnen betalen. Feyenoord kan in de richting van een miljoen of 7 kijken, maar het salaris wat hier bij hoort ligt dan ook al fors. Hij heeft het geprobeerd, maar het is niet gelukt. En een te vrede hadden ze al en met Kazim hebben ze een gok gewaagd. Een gokje van hooguit wat salaris. Boula is geblesseerd, maar kan nog wel eens van pas komen. Zeker voor de breedte. Van Beek loopt nog wel tegen wat kaarten aan.

    Ik vind het te makkelijk van Willem.

    Vorig seizoen hadden ze die spelers ook, alleen moet hij het nu zo uitlichten. Triest voor een man met zijn verdiensten

  • rudi

    Geweldig voetballer en kenner van het spelletje. Toch zal ik hem pas echt waarderen als hij ooit 1 moment van positivisme zou kennen. Ik ken hem niet anders dan een sikkeneur altijd alles vanuit het negativisme. Als ik ooit maar iets positiefs van hem had meegekregen was hij voor mij geloofwaardig geweest. Nu blijft van hem aan de zijlijn over: “Het is niet goed of het deugt niet” Jammer….. En zijn ten koste van humor natuurlijk ook, maar dat is IN tegenwoordig dus daarin was hij zijn tijd ver vooruit.