Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veltman waarschijnlijk voor BMI

  • kieb

    De ene slechte voor de andere.

  • Daniel

    Maakt allemaal weinig uit, als Hiddink denkt met Kuijt wat te bereiken kunnen we het EK wel vergeten.

    Met een beetje geluk houden we het beperkt tot 1-0 voor de Tsjechen.

  • kieb

    Het EK is blijkbaar bijna niet te ontlopen zoals ik het hoor. Maar waarom idd niet met narsingh beginnen.

    En heb nu al 2 keer gehoord dat ie een speler eerst zelf wil zien. Dan vraag ik me af, wat hij allemaal doet als die gasten gewoon voor hun clubs spelen.

  • Daniel

    Tegen de Italianen liet hij Depay niet spelen omdat er volgens hem nog veel aan zijn spel mankeert, m.n verdedigend. En nu 4 dagen later ineens wel in de basis. Schiet mij maar lek. Volgens mij begint Hiddink een beetje te dementeren.

  • kieb

    Het is te belachelijk voor woorden.

  • REDNECK

  • Den

    Lekker die negativiteit weer. Het is logisch dat een speler die fouten maakt vervangen wordt door een ander. Het is Oranje tenslotte. Maar al die negativiteit is nergens voor nodig. Op VI, na één slechte wedstrijd kunnen ze weer naar hartenlust zeiken. Kotsmisselijk word je ervan.

    We weten nu toch inmiddels wel dat we (op Vlaar na) niet echt centrale verdedigers hebben die op de top van hun carrière zitten? Deze jongens moeten gewoon ervaring opdoen in de top. Dat kunnen ze in de eredivisie niet dus daar hebben ze weinig gelegenheid voor gehad. Met een paar jaar zien we vanzelf hoeveel harder en slimmer ze worden. Iemand als Jaap Stam was ook nog lang niet zover op deze leeftijd.

    En of je met vier jonkies of één jonkies achterin loopt maakt ook nogal uit. Hiddink constateerde al terecht: tussen de ouderen als Sneijder en Van Persie en de jongeren zit een gat. Er zitten weinig spelers tussen. En die jongeren spelen nog ook allemaal achterin. Dat maakt het niet simpeler.

    Overigens is het veel te makkelijk om het allemaal op de defensie te gooien. Want die passen mogen natuurlijk nooit zo gegeven worden. Het middenveld was ook de reden dat van Gaal 532 ging spelen, niet de defensie.

  • kieb

    Dat is geen negativiteit, dat is een keihard feit. En als je dan een bondscoach hebt die er werkelijk helemaal niets van snapt, dan mag je daar iets van zeggen. Iemand die jaren in een ei heeft gezeten en niet eens hoe capabel de spelers zijn die hij zelf heeft geselecteerd.

    Weer een trainer die het op zijn eigen manier wil doen. Maar daar zal hij snel van terug komen, door met 2 controlerende spelers te gaan ballen.

  • Den

    Je mag kritiek op Hiddink hebben hoor maar er wordt weer gelijk gedaan alsof onze verdedigers helemaal niks kunnen. Leeftijd speelt gewoon een hele grote rol. Normaal gesproken heeft een topland geen twee spelers van 21 of 22 in het centrum.

    Overigens spelen de meeste landen met twee verdedigende middenvelders. Zoals we in Nederland graag willen spelen vergt veel training, goede afstemming en ervaring. Dus misschien kunnen we beter stellen dat onze coaches naïef zijn dan dat onze verdediging zo slecht is.

  • kieb

    Zonder vlaar heb je geen echte verdediger.

    En Hiddink is heel naïef, of in ieder geval een overmoedige, eigenwijze betweter