Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aboutaleb: Ajax-fans nooit meer welkom

  • kieb

    niet in de tunnel en de brug, dat snap ik. Maar wat als er weer eens op eigen vervoer komen. Ook al is die druk niet meer zo hoog als 15 jaar geleden. Het kan gebeuren. De politie kan onmogelijk denken dat het NIET mis kan gaan. Dat kan gewoon niet.

  • REDNECK

    Op eigen vervoer komen….'tuurlijk joh….verder dan een handjevol anoniemen op losse kaarten zal je niet treffen.

    Overigens kan je ALTIJD op los vervoer komen, of er nou wel of geen uitsupporters via de combi (daar hadden we het namelijk over) mogen komen dus dat slaat ook nergens op.

  • Werkpaard (in ruste)

    Ja, zeker als je zoals ik niet op de hoogte bent van de in en outs. Dat constateer ik dat liefde en realisme bij Feijenoorders ook aanwezig zijn. Was altijd van mening dat het Legioen eensgezind is. Dat blijkt, en deze topic bewijst het, niet het geval te zijn.

  • kieb

    Zoals gezegd is de druk niet meer zo als vroeger. De hooliganhype is gelukkig ver over. En ik zeg ook niet dat het qua ME niet anders kan. Ik zeg alleen dat sommige dingen toch lastiger zijn als wij denken.

    En mijn mening is dat er naar een goede oplossing gezocht moet worden, want het bederft de sfeer in een stadion enorm. De beleving is gewoon anders. Er is nog veel winst de behalen in het behandelen van de relschoppers. Heel veel…..

  • kieb

    zelfs zonder supporters is er politie inzet nodig zie je wel.

    Stelletje achterlijke dat het toch zijn.

    De gemoederen lijken zo vlak voor de Klassieker nog hoog op te lopen. Feyenoord-supporters hebben vernielingen aangericht in verschillende treinen tussen Gouda en Rotterdam, meldt RTV Rijnmond.

    Volgens de Rotterdamse zender is een trein zo beschadigd dat de NS hem voorlopig niet meer kan gebruiken. De NS gaat de schade op de daders verhalen. Het is nog onduidelijk of er supporters zijn aangehouden. De hooligans waren onderweg naar Rotterdam.

  • Bertus67

    dit is toch te gek voor woorden!

  • kieb

    En maar blijven roepen dat juist zij degene zijn die DE supporters van de club zijn.

    Hard aanpakken en dan vooral in de portemonnee.

  • REDNECK

    Ja, want er vindt alleen vandalisme plaats bij voetbalwedstrijden natuurlijk….:)o

  • kieb

    wel op deze schaal idd. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel

  • kieb

    feyenoord speelde best goed he. Je zegt er niets over dus dat zal wel. Anders had je iets om op te zeiken, maar dat kun je nu onmogelijk….