Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • HJV

    Begraven worden met alleen maar Feyenoordsupporters in een eigen vak: vanaf volgende maand is dat mogelijk op de Rotterdamse Zuiderbegraafplaats. Dat maakte de gemeente Rotterdam vandaag bekend.

    Het speciale Feyenoordvak wordt bekleed met de grasmat uit de Kuip. Verder komt er ook een strooiveld in de vorm van het stadion en een Feyenoordmonument.

    Gras uit de Kuip

    Komende zaterdag wordt het huidige gras in de Kuip door wethouder Joost Eerdmans en Feyenoord-directielid Mark Koevermans uit het stadion gestoken. Vervolgens gaat de mat naar de begraafplaats en wordt deze uitgerold op het speciale supportersvak.

    'Voor Feyenoordsupporters is de club naast familie en vrienden zo ongeveer het belangrijkste dat er is', zegt Koevermans. ‘Wij werken daarom graag mee aan het initiatief en schenken een deel van de grasmat aan de gemeente.’

    In augustus wordt het speciale vak officieel geopend en wordt het monument onthuld.

    bron;http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3682056/2014/07/01/Begraafplaats-biedt-eigen-vak-voor-Feyenoordsupporters.dhtml

    Je gelooft het niet dat dit tot de mogelijkheden gaat behoren

  • rudi

    Zelfs die wereld is in beweging, Henk. Als je wil mag je de as van opa ook op de schoorsteen zetten. Had ook niemand 30 jaar geleden gedacht

  • HJV

    Het is bikbisnis, je kan zelf opdracht geven aan de lijkschouwer om een vingerafdruk van de overledenen.

    Men kan dan bij de juwelier deze in een medaillon_zilver/goud_ voor een halsketting laten vervaardigen.

    Maar Rudi, wat nu als je een legaat opstelt dat je daar geplaatst wil worden na je overlijden en tussen opstellen en je laatste adem heb je een stadion verbod gekregen is daar in voorzien.

  • M P W

    Er zijn tal van nieuwe initiatieven en ondernemingsvormen actief op dit gebied. Het is inmiddels al behoorlijk lang geleden dat ik een priester een uitvaartmis met aansluitend een begrafenis zag doen….

  • Bertus67

    http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/3585781/2014/01/29/Zorgpremie-stijgt-in-2015-met-200-euro.dhtml

  • M P W

    Bezuinigen en prijsverhogingen?

  • HJV

    De premie voor het vaste basispakket van de zorgverzekeringswet gaat omhoog, omdat hier een deel van de AWBZ zal worden ondergebracht.

    Uit AD

    Dat wordt dan een extra bijdragen daar we al via IB/Pvv bijdragen nl 12,65% tot een max inkomen van € 33.363

    Hoe ze dit op elkander willen afstemmen ???

  • Bertus67

    De tijden zijn slecht. Door de grote werkeloosheid raken de callgirls veel

    klandizie kwijt. Klaagt de een: 'Ik verdien zo weinig, dat ik het al verschillende

    keren voor een tientje heb moeten doen!'

    De andere call-girl klaagt ook: 'Met mij is het nog erger. Ik heb het al een paar

    keren voor niets gedaan, alleen om eens wat warms binnen te krijgen.'

  • rudi

    B):D

  • Bertus67

    Een vrachtwagenchauffeur neemt een liftster mee. Na vijf minuten zegt die liftster al: ‘Hé, zullen we een nummertje maken?’ ‘Hou even op, zeg,’ zegt de vrachtwagenchauffeur: ‘Ik ben gelukkig getrouwd, ik heb drie kinderen. Daar heb ik helemaal geen behoefte aan.’ Na een half uurtje begint de liftster weer: ‘Laten we nou een nummertje maken.’ De chauffeur kijkt eens naar de liftster: ze heeft joekels van tieten. ‘Nou, vooruit dan,’ zegt de chauffeur, ‘maar we doen het wel onder de wagen.’ ‘Dat is goed,’ zegt de liftster. Dus de chauffeur zet zijn wagen aan de kant, en ze kruipen onder de auto. Terwijl ze zo bezig zijn, ziet die chauffeur ineens twee leren laarzen naast zich staan. Een politieagent. ‘Wat zijn we aan het doen?’ vraagt de agent. ‘Ik denk dat ik een lekke olieleiding heb,’ zegt de chauffeur. ‘Dan mag je je handrem ook wel eens nakijken,’ zegt de agent, ‘want je wagen staat 400 meter verderop.’

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.