Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • M P W

    Nou, het zal geen aanslag zijn in opdracht van een officiele instantie, dat zou stom zijn. Ik denk dat hij zijn rebellen niet onder controle heeft.

  • Bertus67

    dat denk ik ook, maar wie leverde de wapens?……….. tis een slangenest daar

  • Dizciple

    Naief..

  • rudi

    Zullen we Rusland dan maar de oorlog verklaren?

  • HJV

    Bertus67 Schreef:

    ——————————————————-

    > niet te bevatten dit, en dan ook de

    > vraag……….wie heeft het vliegtuig uit de

    > lucht geschoten? (als dat waar is)

    O geeft R de schuld en R geeft de schuld aan O, tussen de partijen zit nog S en die doen ook mee.

    Maar waar ik niemand over hoor is dat men over een oorlogsgebied of minder veilig gebied moet vliegen.

    Waarom er niet langs vliegen? O ja , dat kost geld want ze moeten dan meer kerosine tanken.

    Volgens mij zijn de CEO's van vliegmaatschappijen net zulke boeven, die het belang van € en $ boven mensen levens stelllen

  • Bertus67

    daar heb je helemaal gelijk in, te gek voor woorden dat er daar gevlogen werd, maar de onderste steen komt boven….. bron Rutte

  • M P W

    Vertel….:)

  • M P W

    En gij geleuter da…. MA mocht daar vliegen. Niettemin waren er legio mij- en die er omheen vlogen.

  • HJV

    Bertus67 Schreef:

    ——————————————————-

    > daar heb je helemaal gelijk in, te gek voor

    > woorden dat er daar gevlogen werd, maar de

    > onderste steen komt boven….. bron Rutte

    Die politieke clown is niet eens in staat op zijn gezag de tweede kamer van reces terug te roepen, zie;

    http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/kamer-vindt-vakantie-belangrijker-dan-vliegtuigramp

  • Dizciple

    Zijn gewoon knokploeg divisies die echt wel aangestuurd worde door een ‘officiele’ instantie hoor, zij het op een onofficiele manier, vraag het Goebbels..

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.