Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • M P W

    De premier is net afgetreden, Oekraïne is een falende staat aan het worden. Europa is omringd door een gordel van falende staten, en dat begint om maatregelen te vragen. En bevoegdheden die ze nu nog niet hebben.

  • Bertus67

    ik las het net…… eigenlijk had mede Nederland toestemming nodig van die regering om op te treden, of het moet nu via de VN ……en dan afwachten hoe Rusland stemt ,

    dit muisje krijgt nog een hele staart ben ik bang

  • M P W

    Morgen vertrekt de eerste groep. Juridisch schijnt het al rond te zijn. Ik ben benieuwd hoe de ontvangst gaat zijn. Bizar, een week geleden niks aan de hand, morgen sta je in Ukraine! Het komt allemaal doordacht en professioneel over, moet ik zeggen…

  • Bertus67

    rutte was net ook op CNN om het een en ander uit te leggen, er gebeurd waarschijnlijk heel veel achter de schermen nu , er gaan er 40,en onbewapend ……voor nu dan

  • Daniel

    Zo''n stelletje debielen bepalen niet of er een 3e wereldoorlog komt. Even een paar bommenwerpers die kant op en dat hele gebied plat gooien. Kijken of ze dan nog zoveel praatjes hebben.

  • M P W

    Er lopen een beetje teveel debielen rond, momenteel. Erger is dat die debielen gesteund worden…

  • Daniel

    Vergeet niet dat die andere debielen, ook wel regering Oekraïne genoemd, ook gesteund worden en wel door o.a. de EU. Het enige dat je de Russen kunt verwijten is die levering van die raketten, een kind van 4 jaar geef je als verjaardagscadeau toch ook geen mitrailleur.

    Kortom: de EU is net zo schuldig aan de vliegramp als de Russen.

  • M P W

    Als je het zo bekijkt wel! Maar ik denk dat je een situatie alleen maar kunt beoordelen als je de context, de historie en feiten en omstandigheden mee laat wegen. De schuldige is degene die een passagiersvliegtuig uit de lucht heeft geschoten, en zij alleen. Daarnaast zijn er een hoop partijen die eraan hebben bijgedragen dat dit heeft kunnen gebeuren. En dat kun je zo breed maken als je zelf wil.

  • Den

    Nederland heeft er dan ook aan bijgedragen. Dat bedrijf dat die krengen maakt heeft een postadres in…………………… jawel, Nederland.

  • Den

    Ik denk overigens ook niet dat die rebellenleider dat bepaalt. Die steun van Poetin zal echt niet onbeperkt zijn.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.