Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • Daniel

    Nee

  • rudi

    Ik ook niet, maar niet om de uitspraak over Volkert ;)

  • Daniel

    Dat hoerenjong had destijds al de doodstraf moeten hebben, hadden we er nu niet alweer over hoeven praten.

  • erik

    We leven een in beschaafd land waar we gelukkig niet aan de doodstraf doen.

  • Daniel

    Een beschaafd land is alleen beschaafd als iedereen zich er aan houd.

  • HJV

    Wij niet , maar er zijn nede-mede-landers die buiten het recht om wel de doodstraf in hun agenda hebben staan en deze uitvoeren.

  • rudi

    Net zoals anderen had hij een veel zwaardere straf moeten hebben. De vervroegde vrijlating mag aangepakt worden. Maar verontwaardiging over Volkers's uitspraak deel ik niet, zolang die niet afwijkt van andere gestraften. Ik vind Volkert gelijk staan aan iedere (kinder)verkrachter/moordenaar en zie geen verschil waarom hij anders behandeld moet worden. Een moedige uitspraak van de rechter dus.

    En de doodstraf??? Nee… ..nooit…. Beschaafde landen willen geen doodstraf…

  • Bertus67

    minstens levenslang dan, zo`n persoon hoort nooit meer los te lopen

  • rudi

    Okay…prima…dat geldt ook voor andere moordenaars, kinderverkrachters… Ik snap de verontwaardiging over Volkert, maar voor hem hoeven m.i. geen andere regels te gelden dan voor andere zware misdadigers. In die zin snap ik de verontwaardiging ook niet. Gewoon zwaarder straffen in Nederland, geen vervroegde in vrijheidsstelling, maar niet alleen maar verontwaardigd doen als het om Volkert gaat

  • rudi

    en ik vond Fortuin een zwaar overschatte clown…maar dat staat er los van

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.