Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vermeer van ajax naar Feyenoord

  • paul74

    Wordt net gezegd bij Fox.

    Opmerkelijk. :)

  • Rotterdam-West

    Goede zet als het waar is,prima keeper voor Feyenoord.

  • paul74

    Is ook geen verkeerde keeper inderdaad.

    Maar ze hadden toch ook een keeper van Dordrecht gekocht voor dit jaar?

  • Den

    Yep, Hahn van Jong Oranje.

    Ik vind het echt zwalkend beleid. Volgens mij is Vermeer al maanden beschikbaar en is Mulder al langer onzeker. Dat had gewoon veel eerder gekund.

    Van Geel zit maanden achter spitsen aan die teveel verdienen en dan komt hij plots met een keeper. Had dat eerder bedacht. Dan had Fred er wellicht in de voorbereiding al rekening mee kunnen houden.

    Bovendien vind ik Vermeer ook niet altijd zeker.

  • paul74

    Ja is ook wel een apart tijdstip om Vermeer te halen. Daar zit het pijnpunt van de laatste weken inderdaad niet.

    Klopt dat Vermeer ook zeker wel zijn fouten heeft maar het is een prima keeper vind ik en hij heeft wel uitstraling itt Mulder. Die zal trouwens met een raar gevoel in de goal staan nu na dat nieuws gehoord te hebben.

  • Rotterdam-West

    Of ze willen Mulder nog kwijt,of ze willen misschien Hahn verhuren wie het weet mag het zeggen.

  • Rotterdam-West

    Klopt maar welkom in de professionele voetbal wereld,

    het is de firma list en bedrog ik heb wat dichter op het vuur gezeten bij Sparta,

    tijd geleden alweer maar ook toen……

  • tukkerfan

    Laat Hahn maar naar Almelo komen. Alles beter dan die clown wat er nu in staat.>:D<

    Sorry, maar zijn vader is een collega van mij. ik zie hem soms, hij rijdt op een vrachtwagen.

  • Rotterdam-West

    Kan die Hahn mooi ervaring op doen bij jullie.

  • kieb

    nope, Hahn kwam transfervrij.