Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • REDNECK

    De enige dombo hier ben jij gozert……je begint met je antwoorden steeds meer op mijn lachspieren te werken :D

  • REDNECK

    “Dat ze nog maar weinig speelminuten hebben gehad is wat anders. ”

    Ja, dat is het nadeel als je spelers haalt die niet fit zijn he……blijf jij Van Geel en het huidige beleid maar verdedigen terwijl we stilletjes aan finaal naar de klote gaan (tu)

  • kieb

    Ach guidetti was ook niet fit en die wilde je ook. Je praat net als de wind die waait……

  • REDNECK

    Heb je Alzheimer? Die discussie hebben we al gehad en heb ik al aan je uitgelegd “dombo”…….

  • kieb

    Zie net een goed interview van beertje Colargoal. Heb er alle vertrouwen in.

  • rudi

    Dan vergeet je mij toch als dombo ( knipooggezichtje doet het niet!)

  • REDNECK

    Alsof ik hem wil zien falen….ik hoop waarschijnlijk nog meer dan jij dat hij gaat slagen, maar zijn komt was een pure gok!

    Al weken voordat de competitie begon klaagde ik al over het gevoerde beleid en de transfers…..met als gevolg menig disussie met jou. Inmiddels hebben we 5 punten uit 5 wedstrijden….wellicht vindt jij dat fantastisch, maar ik hanteer toch gek genoeg een andere norm voor Feyenoord.

  • kieb

    dat is allemaal zo subjectief man. Vorig seizoen hadden we 1 puntje meer rond deze tijd. Zegt allemaal niets. Ik kijk naar de potentie in een elftal en dat zit er gewoon in.

    Jij hoopt het waarschijnlijk nog meer, dat is je goed recht, maar het is mijn goed recht om dat te betwijfelen. Wat moet jij gaan doen als er niet meer te zeiken valt op feyenoord. Dan heb je geen hobby meer

  • REDNECK

    Draai het eens om, jij leeft juist alleen voor het ophemelen v/h huidige beleid…….vraagje, ga jij weleens naar De Kuip?

    Trouwens, speciaal voor jou…..nog een mening van iemand die er uiteraard totaal geen verstand van heeft:

    IJzeren Rinus: ‘Dit Feyenoord kan zomaar zevende worden’

    Het kampioenschap is een utopie voor Feyenoord, maar zelfs een klassering in de top-vijf van de eredivisie wordt nog een hels karwei. Dat vindt oud-verdediger Rinus Israel althans. Hij verwacht geen verrassingen van deze onevenwichtige selectie. ‘'Op het middenveld heb je wellicht te veel spelers,’' zegt Israel in het Algemeen Dagblad.

    ''Achterin en in de voorhoede zeker niet. Ik sla PSV, Twente en Ajax veel hoger aan en ook PEC en Cambuur, al is de vraag of die het volhouden. Feyenoord kan zomaar zevende worden. Rutten werkt met een ploeg waar de beste spelers uit zijn verdwenen. Dit is niet op zijn bordje te schuiven.''

    Pim Doesburg, jarenlang keeperstrainer bij de club, is het daar deels mee eens. ‘'Want Rutten wist wat er kon gebeuren. Kazim-Richards viel zaterdag sterk in, misschien kan hij verrassen als spits. En Vermeer is een versterking. Veel hangt af van zondag, als Ajax naar de Kuip komt. Wint Feyenoord, dan is iedereen weer tevreden.’' Mario Been: ‘'Dat kan de druk wegnemen. Maar dan nog is de titel geen reëel doel. Dat mag je van deze trainer gewoon niet eisen.’'

  • kieb

    Ach ik zal deze vraag beantwoorden voor je, als je dat dwars zit. Kun je ook gelijk denken dat jij de grotere supporter bent. Die kinderachtige praat past wel goed bij je.

    Nee, ik kom er niet meer, maar dat heeft zijn redenen.

    En rinus heeft wat te melden, omdat de hetze in gang is gezet. Volgens Genee zit het bij het AD vol met Nac supporters, wat de hetze wel verklaard. Men heeft een hekel aan een persoon en moet dit zo breed mogelijk uitmeten. Allemaal vanaf de zijlijn, allemaal zonder verantwoordelijkheid. Hoog op het droge, lekker veilig aan wal. Wat deze mensen zeggen doet me niet zoveel. Het blijkt alleen dat ik de selectie beter kan inschatten dan zij.