Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • Vakkie RR

    Pfff de 1e alinea van Red verklaart alles…

  • kieb

    voor mij niet, wat wil je hiermee zeggen/aangeven

  • REDNECK

    “Toen wij vorig jaar zeiden dat we kampioen konden worden, werd gezegd dat wij niet helemaal goed waren.”

  • REDNECK

    Hehehehe……die gok is met Kazim wat kleiner……..:D

  • REDNECK

    Je lachte me uit toen ik een 6e plaats voorspelde….ik vroeg je toen nog of ik je vond dat ik te positief was, want volgens mij ben ik dat ook geweest.

    Hoe lang hebben we nu al deze discussie over Van Geel hier? Je zou bijna denken dat ik (helaas) gelijk begin te krijgen……

  • kieb

    financieel gezien dombo

  • kieb

    Oh, maar je krijgt geen gelijk hoor. Althans, voorlopig nog niet. Je hebt veel nieuwe spelers en dat heeft tijd nodig. Zie ManU.

    6de plaats geloof ik niet in. 3de plaats denk ik.

    Aankopen die gespeeld hebben deden het goed. Wilkshire doet het aardig, kazim viel wel lekker in. Toornstra doet het redelijk.

    Dat ze nog maar weinig speelminuten hebben gehad is wat anders. Het is helaas nu zo, dat de spelers die er al waren, Vilhena, Immers, Boetius, Schaken dat die juist nu klote presteren

  • Rotterdam-West

    Het is helaas nu zo, dat de spelers die er al waren, Vilhena, Immers, Boetius, Schaken dat die juist nu klote presteren.

    Goed gezien en daarom wordt je 6e,ik had zelf 2e staan maar naar wat ik weliswaar in de samenvatting heb gezien,

    moet ik Red gelijkgeven.

  • Vakkie RR

    Fred Rutte is vindt ik niet de juiste man maar dat zei ik al vanaf ‘t begin (heb pers niets tegen hem en hoop ook dat ik ’t fout zal hebben) en van Geel heeft zeker in mijn ogen gefaald (tenzij er ineens 1 spits opstaat en er alsnog 20+ inschiet dan heeft hij weer geluk maar dat zal wel niet).

  • kieb

    Het was slecht, maar normaal gesproken is je selectie te goed voor een 6de plek.