Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • kieb

    onzin en dat weet je best……

  • Daniel

    Het is geen onzin, alleen snap jij dat niet.

  • kieb

    je werd compleet van de mat gespeeld. Jullie zwakheden werden kinderlijk bloot gelegd. Vermeer gaf het vooraf ook al aan. Het was inspiratie- en kansloos. Maar dat jij het anders wilt zien is mij best hoor. Wie ben ik om je die gedachte af te pakken

  • Werkpaard (in ruste)

    Wedstrijd deed me denken aan die potten tegen Red Bull afgelopen seizoen. Met dit verschil, dat de Oostenrijkers het wel afmaakte.

  • REDNECK

    Jij bent gewoon heel dom en/of naief.

    Jij vind Kazim kennelijk een wereldspits na zijn 1e basisplaats……dat is natuurlijk wel lekker reëel :D

    Maar prima joh, als je op Fox-kijkt dan laten ze waarschijnlijk de ranglijst ook weleens zien.

    Echt bizar dat ik zo negatief ben na de een na slechtste seizoensstart na een kwart eeuw!!! Verder weet jij helemaal niets van mijn leventje jongen.

  • Daniel

    Die hadden ook veel meer kwaliteit voorin lopen. Pas nog weer één voor een hoop geld verkocht.

  • von

    Pak een pen en schrijf je naam op in het vakje wat in beeld verschijnt…..

  • Werkpaard (in ruste)

    Dat viel ook wel mee, de volgende ronde werden ze er heel makkelijk uitgekieperd en waren die spitsen onzichtbaar. Soms heb je van die wedstrijden waar alles mee zit.

  • thomas..

    pleonasme of tautologie? meneer Einstein…

  • kieb

    pfffff, moeten we nu op dit soort zaken gaan letten. Ben je al klaar met vakken vullen?