Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • kieb

    Ik schrijf niet dat het een wereldspits is. Ik schrijf hem ook niet na 1 kans af. Ik zeg dat het een bruikbare speler gaat worden en dat ik er totaal niet van sta te kijken als hij er een stuk of 18 in schiet in de eredivisie. Ik zeg dat het een aanspeelpunt kan worden, terwijl iedereen zegt dat ie dat niet is. We zullen zien wie er gelijk gaat krijgen ……

  • Daniel

    Dat was tegen Basel, de club die daarvoor uit bij Chelsea had gewonnen en ook thuis won. En zo makkelijk was het niet 2-1 en 0-0

  • thomas..

    volgens mij was jij degene die op dit soort dingen let, van daar he….

  • thomas..

    wanneer je zo veel onzin verkondigd als jij, dan zal je uiteindelijk wel eens een gelukstreffer hebben en op één puntje gelijk krijgen…

  • kieb

    Onzin, ik heb een hele duidelijke mening en we zullen zien welke punten er niet van gaan kloppen……

  • kieb

    Maar noem eens wat zoveel onzin is dan?

  • kieb

    volgens mij lees jij NIET goed en volgens mij moet een naam met een hoofdletter beginnen.

    Maar ik zal je even uit je droom halen want je bent de zoveelste die iets probeert te zoeken wat er niet is

    http://voetbaltalk.startpagina.nl/prikbord/17289885/17297209/re-van-hanegem-meestrijden-om-titel-slaat-nergens-op#msg-17297209

    de laatste zin graag even lezen. En kom dan graag je ongelijk hier nog even melden……..

  • REDNECK

    Nou, misschien dat jij zo blij was met het gevoerde beleid en gehaalde spelers en we nu na 6 wedstrijden 15e staan…….daar waar ik de zomerstop hier al zo “negatief” over was……over gelijk hebben gesproken.

  • kieb

    Dat jij nu na 6 wedstrijden je gelijk wilt halen, is prima. Gefeliciteerd PSV. Ajax naar de voorronde CL en Pec een hele knappe 3de plaats. Wie had dat gedacht vooraf? Ik in ieder geval niet!

    Maar omdat we meer als 6 wedstrijden ballen zullen we hier nog maar niet verder op in gaan.

    En JA, ik vind het gevoerde beleid goed. En NEE jij hebt helemaal nog geen gelijk. Maar ga alsjeblieft straks over op het forum van Den, want ik kan niet wachten om het je onder je neus te wrijven aan het einde van het seizoen…….

  • thomas..

    De feiten liggen als ze zijn, dus alles wat je nu beweert ligt (hopelijk) in de toekomst maar zijn slechts aannames en nergens op gebaseerd het enige waar jij je aan vastklampt is het beleid van MvG… Tja beleid ??

    Als ik elke maand 100 staatsloten koopt in de hoop dat ik zeker een keer de hoofdprijs wint is dan ook beleid natuurlijk..(?)