Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • kieb

    Ik kan ze wel hard maken voor je, dan kunnen we deze wanneer de tijd rijp is evalueren.

    Wat feiten die ik hier gezegd heb:

    - Indi is niet geschikt voor de top

    - Feyenoord wordt 3de (of hoger, maar dat denk ik niet)

    - Kazim wordt een goede en bruikbare spits voor feyenoord. Schiet er ca. 18 in.

    - Vilhena is een overschatte voetballer. Waarschijnlijk gaat hij de verkeerde keuze maken, omdat hij zich bij feyenoord niet kan ontpoppen tot een belangrijke schakel. Een overgang door de mythe die rond hem hangt naar een buitenlandse club loopt uit op een fiasco, omdat hij niet meer aan spelen toe komt.

    -aankoopbeleid van feyenoord is goed, volgens seizoen doen we mee om het kampioenschap, omdat we dan fase 2 van het beleid kunnen gaan voeren. Met fase 2 bedoel ik de aankopen die gedaan kunnen worden omdat we uit de schulden zijn.

    -Van Beek wordt een topper. Beter dan de Vrij.

    Genoeg zo?

  • kieb

    Indi had overigens geen basisplaats meer en werd na een rode kaart bij Porto niet eens ingezet. Dat geeft te denken, maar het is nog te vroeg om mijn gelijk nu al te halen. Dat deed ik natuurlijk wel toen ik zei dat ie in het NL11tal door de mand zou vallen.

  • thomas..

    Het is idd een feit dan je een heleboel dingen geschreven hebt, maar het strookt niet met de werkelijkheid, dus tot nu toe onzin…

  • kieb

    Ok, het strookt niet met de werkelijkheid?

    Indi : geen basisplaats meer

    VIlhena: geen basisplaats meer

    Van Beek: een van de betere feyenoorders tegen ajax

    de andere zijn nog niet te bepalen. Seizoen heeft 34 wedstrijden, geen 6.

  • thomas..

    de andere zijn nog niet te bepalen. Seizoen heeft 34 wedstrijden, geen 6.

    Dus is je voorspelling over Indi en Vilhena ook ook (nog) onzin

  • kieb

    jij zegt dat het niet strookt. Het is ook idd nog veel te vroeg, maar de voortekenen zijn er toch, dat wilde ik alleen maar aangeven. Maar goed dat je er kort op zit Thomas!

  • REDNECK

    Vooralsnog wordt gewoon bevestigd wat ik al aangaf……dat werd afgelopen zondag nog eens pijnlijk duidelijk. Als we een een echte spits hadden gehaald dan hadden we waarschijnlijk met 5 - 0 gewonnen.

    Het mooiste van alles is dat jij mij denkt te kunnen terugpakken als we uiteindelijk bij de Top 3 eindigen……alsof ik dat zelf niet zou willen!!! :D

  • REDNECK

    Hehehehe…..ja, hij vat niet helemaal dat je zijn theorieen net zo makkelijk kan omdraaien idd :-)

  • kieb

    geeft eens 3 voorbeelden….

  • rudi

    Laat hem maar wegblijven, voordat je het weet draait het weer allemaal om hem…. trouwens….