Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • Rotterdam-West

    Dan moet jij toch gisteravond ook met dicht geknepen billen gekeken hebben.

  • rudi

    Hoezo? In de Arena dan zit je met dichtgeknepen billen (knipoog)

  • kieb

    nee, vol ongeloof heb ik zitten kijken. Heb me weer mateloos zitten irriteren aan boetius en schaken en wordt inmiddels moedeloos van Vilhena. Als hij speelt, speel je met 2 man minder

  • rudi

    speciaal: ik heb me mateloos zitten irriteren aan…….niet helemaal goed

  • REDNECK

    “als je het allemaal niet meer weet”….ja, daar heb ik idd altijd last van….sta, altijd met een mond vol tanden hier :D

    Voorlopig kom je zelf steeds niet met voorbeelden, dus het lijkt er meer op dat je bijdehand wil overkomen, maar het zelf niet meer weet.

    Verder zou ik een “zelfbenoemd helilige” zijn…..ik neem aan dat je hier ook voorbeelden van hebt, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets hebt gezegd…..sterker nog, heb meerdere malen aangegeven dat ik hier ook niet altijd een lieverdje ben.

    “jij met een legertje medestanders me een zekere periode met de grond gelijk hebt gemaakt, op een zeer kinderachtige, walgelijke manier”.

    Dat is ook al vaak aan je uitgelegd, je werd destijds uit een geintje een “trol” genoemd, maar omdat je zelf niet weet/wist wat voor een betekenis dat op internet had, ging je helemaal door het lint. Met de grond gelijk gemaakt…..wat een drama queen ben je joh……omdat iemand iets zegt over een XXL-frikandel??? Je weet zeker niet meer waar je mij en andere allemaal voor uitmaakte…….jouw probleem is gewoon dat je niet kan incasseren.

    Trouwens…..je begint lekker met je “Kind toch…”….behoorlijk ARROGANT en denigrerend vind je niet? ::o

    In 1 ding heb je wel gelijk, ik neem het idd op voor mensen die ik hoog heb zitten (volgens mij deed ik dat in het verleden bij jou ook, denk daar maar eens over na)…..een naar trekje van me idd…….en als ik je niet mag……tja, dat weet je zelf wel inmiddels.

  • rudi

    Je snapt het echt niet he? Dat maakt je dan weer iets sympathieker in mijn ogen

  • REDNECK

    En weer een losse flodder…….

  • rudi

    zie 22.21

  • kieb

    Heeft feyenoord gewonnen? Ik lees namelijk geen reacties meer van je……

  • REDNECK

    Ik was gisteren in Deventer en heb soms ook nog andere dingen te doen, maar ik ben er nu hoor…..en baal er idd verschrikkelijk van dat Feyenoord gewonnen heeft!!! :D