Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • Daniel

    Ik ook.

  • REDNECK

    Zal best :P

    Tja, kieb is v/h type fan die denk dat als je kritiek heb op je eigen club, je geen supporter bent…..laat hem dat maar lekker vanachter zijn pc denken terwijl ik mijn club achterna reis B)

  • kieb

    Blinde kritiek heb je. Maar je bent wel een hele kerel hoor. Je reist je club overla achterna. Je bent een echte vent. Zal een vervelende reis terug geweest zijn zonder te kunnen klagen.

  • Rotterdam-West

    Schei nou eens mee uit man REDNECK en Rudi liggen overhoop,

    en ga jij nou ook nog een keer beginnen?

  • kieb

    ik denk niet dat jij bepaald wat ik wel en niet moet doen.

  • Rotterdam-West

    Jammer genoeg niet nee anders had je al lang een ban aan je reet gehad.

    Onruststoker doe dat lekker bij de buren maar zoveel ballen heb je niet.

  • kieb

    Een ban? Omdat ik een ongezouten mening heb en 9 van de 10 mensen hier proberen allerlei dingen te zoeken om me ook maar op 1 ding te kunnen betrappen? Waarin jij koploper bent.

    Beetje hypocriet of niet?

  • Rotterdam-West

    Dat bedoel ik nou, en als een ander een ongezouten mening heeft begin je te piepen.

    I rest my case.

    Dus je zoekt het maar lekker uit.

  • kieb

    goed idee

  • REDNECK

    De enige die blind en naief is ben jij jij, alleen heb je dat zelf niet door…….ik kan alles gewoon onderbouwe en onze cijfers zeggen genoeg en ik ben niet bepaald de enige met die mening.

    Ach, jij bent ook een echte vent op dit prilkbord moet je maar denken joh…….en ik durf te zeggen dat ik meer club liefde in mijn pink heb dan jij in je hele lichaam. Iemand die blij is met het gevoerde beleid en huidige resultaten kan juist geen echte fan zijn.