Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • petr@ipad

    Ik ben niet in loondienst, maar kan me ook geen aanslag ziektekosten verzekeringswet herinneren. Geen idee hoe dat dan verrekend wordt.

  • rudi

    Als je zelfstandige bent dan betaal je ook ZVW…tenzij je dusdanig weinig verdient… :o

    En nee…dat zit niet bij de Inkomstenbelasting in, maar je krijgt er aparte aanslagen voor

  • rudi

    Zorgverzekeringswet misschien??

    s maar een procent of 7,5 hoor, dus ik kan me voorstellen dat je dat niet weet

  • M P W

    Ik krijg bovenaan een vergoeding ZVW laag en onderaan een bijdrage ZVW van 5,4%. Dat bedrag boven is gelijk aan het bedrag beneden. Verder enkel loonheffing. Meer staat er niet op.

  • Daniel

    En je betaalt maandelijks als werkgever geen afdracht aan het UWV ?

    Je moet ook niet de salarisstrook bekijken maar de specificaties die je bij de salarisverwerking als werkgever krijgt.

  • petr@ipad

    Misschien via andere instanties? Ik betaal niks aan het UWV.

  • rudi

    Als ZZP- ondernemer krijg je aanslagen n.a.v. je aangifte IB . Als werknemer zie je e.e.a. op je loonstroken, de werkgever ziet het op zijn aangiften Loonheffing. Geeft niet Petra..maar hier zat je een gigantische partij MIS

    http://voetbaltalk.startpagina.nl/prikbord/17157196/17178575/re-zorgverzekeraars-potten-geld-op#msg-17178575

  • rudi

    Aan het UWV is erg lang geleden hoor Daniel ;)

  • petr@ipad

    Ik ben geen ZZP-er.

  • Daniel

    Meen je dat, is het nu weer GAK (:D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.