Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • rudi

    Lieverd…. het begon over Zorgverzekeringswet waar jij je niets bij kunt voorstellen.

    Ik bied aan bij een kop koffie om je het ff te komen uitleggen

  • rudi

    :D

  • rudi

    Verdomme…wat kun jij slecht lezen

  • HJV

    Daniel Schreef:

    ——————————————————-

    > Meen je dat, is het nu weer GAK (:D

    “de Amersfoortse”

  • petr@ipad

    Laten we dat maar niet doen! Ik weet waar ik mijn rekeningen aan betaal, en salarismatig betaal ik noch voor werknemers, noch voor mezelf premieafdracht inzake ziektekostenverzekeringen. Ik betaal loonbelasting, in betaal premies via MN Services en PMT, ik betaal ziektewetverzekering, en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen A en B, maar verder ( volgens mij) niks. Ik besteed de salarisadministratie uit, en misschien heb ik het mis en ben ik iets vergeten. Of gaat het via een andere soort van afdracht. Vroeger betaalde rechtstreeks aan het UWV, maar toen was het ziekenfonds.

  • Bertus67

    Tropische warmte

    Zeist (weeronline.nl), 6 juni 2014 - Laatste update: 18:40

    We kunnen ons opmaken voor een heet pinksterweekend. Zaterdag en maandag komt het in het binnenland tot tropische temperaturen. Er is veel ruimte voor de zon, maar vanaf zaterdagavond behoort een lokale onweersbui ook tot de mogelijkheden. Iets om rekening mee te houden!

    Vanavond is het nog lang zonnig. Pas tegen tienen gaat de zon onder. Bovendien is het nauwelijks bewolking aanwezig. Doordat vanuit het zuiden warmere lucht wordt aangevoerd koelt het vannacht niet verder af dan naar 15 graden in het zuiden van het land tot 10 graden in Groningen.

    Morgen beleven we een hoogzomerse dag. De maximumtemperatuur komt uit op 23 graden in het Waddengebied, 26-29 graden in de kustprovincies en een tropische 30 tot 32 graden op verschillende plekken in het binnenland! Prima strandweer!

    Het is daarbij vrij zonnig. Strakblauwe luchten zijn er niet, want er trekken velden (soms dikke) hoge bewolking over het land. Eind van de middag en in de avond steekt in het westen van het land een verkoelende zeewind op.

    In de avond zou vooral in het westen en zuidwesten een enkele onweersbui kunnen ontstaan. Check voor de zekerheid de radar als je op terras zit of de bbq aansteekt. Nachts maakt het hele land kans op een enkele (onweers)bui.

    Zondag, Eerste Pinksterdag, is het in het westen en noordwesten van het land duidelijk minder warm dan zaterdag. De maxima komen uit tussen 20 en 24 graden. Het midden en oosten krijgen nog te maken met zomerse temperaturen van 25-28 graden.

    Daarbij zijn in het westen zonnige perioden en blijft het overdag grotendeels droog. In het warme binnenland is het broeierig met kans op regen- en onweersbuien. ’s Avonds neemt ook in de noordwestelijke helft van het land de kans op buien toe.

    Maandag, Tweede Pinksterdag, bevindt het hele land zich weer in de warme lucht. Het wordt maar liefst 23 tot 27 graden in de kustgebieden en 28 tot 32 graden landinwaarts. Er is veel ruimte voor de zon, maar een lokale onweersuitbraak behoort ook tot de mogelijkheden.

    In de nacht van maandag op dinsdag of dinsdag overdag verdrijven stevige regen- en onweersbuien waarschijnlijk de hitte. Daarna keren we geleidelijk terug naar meer normale middagtemperaturen van 20-25 graden. Daarbij is er een mix van wolken, zon en een enkele bui.

  • rudi

    Ik kom er aan Bertus. Jij doet het vuur en de bbq;), ik doe het vlees

  • Bertus67

    Een vrouw krijgt te horen dat haar man tijdens zijn werk in een bierbrouwerij in een ernorme biertank is gevallen. Zegt de vrouw: “Och jee, wat erg. Hoe is het nu met hem?” Zegt een collega: “Nou het valt wel mee geloof ik… Hij is er nu drie keer uit geweest om te plassen.”

  • erik

    De steiger staat klaar om de kozijnen aan de achterkant af te branden en te schilderen. gelukkig ligt mijn tuin al op het zuiden, weet ik zeker dat ik het niet koud krijg de komende dagen. pffff, timing.

  • Bertus67

    jij zoekt de warmte dus wel op , succes!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.