Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OT vanaf 1 mei

  • erik

    Ik dacht het gisteren in het Kyocera, uit de wind, vol in de zon, warm was…… nu weet ik beter, smelten op de steiger!

  • Bertus67

    ik zit onder mijn partytent met mijn radio en laptop…. lekker met een erg koud flesje sparood, en tegen de avond de tuin even doen (maaien)

  • erik

    Voorlopig hebben de buren de branders in gebruik, dus hoef ik nog niet veel te doen (we huurden samen de steiger). Ik heb op de bovenste verdieping kunststof, dus heb toch al iets minder werk. Ik ga vanavond wel verder, als de zon om de hoek is :)

  • Bertus67

    ik zou het weer wel een beetje in de gaten houden, er schijnt vanavond onweer en windstoten in de lucht te hangen….

    weer lekker met mijn tent….. ken ik weer waken als het tekeer gaat8-)

  • erik

    In dat geval ga ik hockey kijken en morgen klussen :)

  • Bertus67

    30graden nu in de schaduw

  • erik

    Het begint nu langzaam op te warmen, vanmiddag gewoon een Hollands buitje :)

  • Bertus67

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/22718306/__Code_rood_voor_Limburg__.html

  • M P W

    En grip3, d.w.z. Dat burgemeester en hulpdiensten opvang en communicatie gaan regelen. Zodra de bezoekers enkel nog maar het advies bukken en bescherm jezelf krijgen, dan is de organisatie gewoon TE LAAT.

  • erik

    Laatst wat ik zag leek het over te waaien,. maar doodeng! En ik heb net de planten in de tuin water staan geven…………

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.